میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

ممنوع‌الکاری امید حاجیلی پایان یافت؟ | صدور مجوز برگزاری کنسرت پس از حواشی اخیر خوانندگان

  • کد خبر: ۱۶۷۱۲۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
ممنوع‌الکاری امید حاجیلی پایان یافت؟ | صدور مجوز برگزاری کنسرت پس از حواشی اخیر خوانندگان
با وجود اینکه نام «امید حاجیلی» در بین خوانندگان ممنوع‌الکار مطرح شده بود، این هنرمند کنسرت خود را ۳۰ خرداد برگزار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وقتی خبر ممنوع‌الکار برخی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد، نام امید حاجیلی هم در بین آن‌ها بود. خبری که البته خودِ حاجیلی هم آن را تایید کرد و به آن دامن زد. اما اکنون و تنها چند روز پس از فروکش کردنِ اخبار و شایعات ممنوع‌الکاری، خبر آمد که کنسرت امید حاجیلی در راه است.

مجوز‌های لازم برای برگزاری این کنسرت صادر شده و حاجیلی قرار است به همراه گروهش به تاریخ ۳۰ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود.

در روز‌های گذشته رضا صادقی هم از برگزاری تور کنسرت‌هایش در خارج از ایران خبر داد که این اتفاق به معنای این است که این خواننده ممنوع‌الکار نیست و می‌تواند با مجوز‌های لازم اقدام به برگزاری کنسرت‌هایش کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->